Punaisin ruusu puhkeaa kukkaan - Lahden kansanopiston teatterikoulutus
Punaisin ruusu puhkeaa kukkaan -teatteriesityksen promokuva

Punaisin ruusu puhkeaa kukkaan

Teatteri II 2024-2025

Ensi-ilta:

pe 15.11. klo 19.00 LOPPUUNVARATTU

Muut esitykset:

Esitykset Lahden kansanopiston teatterissa, Aleksanterinkatu 4.

Arvioitu kesto noin 2 tuntia, sisältäen väliajan.

Lipunvaraus:

Varaa lippusi valitsemalla yltä haluamasi esityspäivä ja täyttämällä varauslomake.

Hinnat:
12 € / 8 € / 5 € (perus / opiskelija, työtön, eläkeläinen, siviili- tai varuspalvelusta suorittava / teatteriala
Maksutapana ainoastaan korttimaksu.

Kannatuslippu: 20 € (kannatustuotto Teatterikoulutuksen opiskelijayhdistyksen hyväksi)

Ryhmät: yli 10 hengen ryhmille liput maksavat 5 €/kpl. Mikäli ryhmällä on ohjaaja/opettaja, hän pääsee esitykseen ilmaiseksi. Ryhmälippupaketit varataan sähköpostitse: teatteri@lahdenkansanopisto.fi

Punaisin ruusu puhkeaa kukkaan on Liv Strömquistin samannimiseen sarjakuvaan perustuva esitys. Hauska, feministinen ja villin karnevalistinen teos ottaa selvää siitä, miksi rakkaussuhteet eivät enää nykymaailmassa kestä.

Huikean hahmokavalkadin, kuten menneiden aikojen filosofien, antiikin Kreikan jumalien, Beyoncén, muutaman norjalaismiehen sekä Leonardo DiCaprion avulla katsoja kuljetetaan aikamme olennaisimpien kysymysten äärelle: miksi otan mieluummin kuvan omista kuin rakastettuni kasvoista? Miten Smurffit tähän liittyvät? Miksi emme osaa enää rakastaa?

KÄSIKIRJOITUS: Liv Strömquist
OHJAUS: Elina Kilkku
OHJAAJAN ASSISTENTTI: Katri Leppälaakso
MUSIIKIN OPETUS: Elsi Bergroth
KOREOGRAFIAT JA TANSSIN OPETUS: Katri Liikola
PUHEEN OPETUS: Heini Nikander
DRAMATISOINTI: Ona Korpiranta
SUOMENNOS: Helena Kulmala

LAVALLA: Lahden kansanopiston Teatterikoulutus II
Elli Arstila, Heikki Hoppania, Kaisla Jaakonaho, Lina Juusela, Teemu Kalliokoski, Elias Kaukkila, Tino Karttunen, Minka Kosonen, Martta Kukkonen, Aino Kuronen, Albertta Leppäniemi, Aapo Loimalahti, Jade Manner, Minea Mantsinen, Katinka Ritvanen, Ville Saastamoinen ja Peetu Savolainen

Tila on valitettavasti esteellinen, mutta pyörätuolipaikat on järjestettävissä. Olethan meihin etukäteen yhteydessä sähköpostitse, mikäli tarvitset apua esitykseen saapumisessa tai haluat lisätietoja. Avustajan lippu on ilmainen.

Noudatamme tiloissamme turvallisemman tilan periaatteita, joihin toivomme myös yleisön sitoutuvan. Lämpiössä on sukupuolineutraalit WC-tilat.

Esitys sisältää teatterisavua, välkkyviä valoja ja kovia ääniä.

FacebookKansanopiston teatterikoulutus InstagramissaKansanopiston teatterikoulutus Tiktokissa